HTML

Őszi utazás a vörös postakocsin

Részletek Krúdy Gyula halhatatlan műveiből

Friss topikok

Linkblog

2012.09.01. 01:57 Horváth Zalán

...találkoztam nőkkel, akiket első látásra úgy ítéltem meg, hogy engem várnak.

...találkoztam nőkkel, akiket első látásra úgy ítéltem meg, hogy engem várnak. Nekem valók: a vérmérsékletük, a gondolkozásunk, az ábrándozásunk, a vágyakozásunk egyforma. Keressük egymást... Furcsa találkozások ezek... Az ember egyszerre ráismer a nőre, bár azelőtt soha nem látta. A kézfogásunk, a tekintetünk, a vérünk lüktetése, a vágyunk... összetalálkozik, mint alagútban az ásók.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krudy.blog.hu/api/trackback/id/tr794745073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása