HTML

Őszi utazás a vörös postakocsin

Részletek Krúdy Gyula halhatatlan műveiből

Friss topikok

Linkblog

2012.09.01. 01:59 Horváth Zalán

Életem legboldogabb és legboldogtalanabb napjainak te voltál okozója.

Életem legboldogabb és legboldogtalanabb napjainak te voltál okozója. Elszaladtak az évek... és nem szűntelek meg szeretni, elfelejteni egy órára sem. Megbabonáztál, raboddá tettél... Könnyű kis kaland voltam, holott én az életemet tettem fel... Átugrottam a karikán, mint a bohóc, ha szeszélyed úgy kívánta... holdkórosként bolyongtam éjszaka a kapud előtt... mindig a percet lestem, amikor megszólal unatkozó hangod a telefonban... Szeretlek, ennyi az egész. Ma jobban szeretlek, mint valaha...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krudy.blog.hu/api/trackback/id/tr934745074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MISKY KÁROLY 2012.09.03. 15:05:05

Amint mar azt korabban feltettem a nagy kerdest egy smsben:
Vajon a nok kepesek igazan szeretni? Vagy erre csak a magunkfajta ferfiak kepesek?
süti beállítások módosítása